MKTG 315 Uluslararası Pazarlama


Özyeğin Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme

Genel Bilgiler


Bu ders, öğrencileri uluslararası pazarlama yönetiminin temel ilkeleri ile tanıştırır. Bu temel ilkeler, geniş bir yelpazeye uzanan ürün ve hizmetler bağlamında incelenir. Ders özellikle küresel işletme konusu ayrıntılarıyla ele alınarak pazarlama ilkelerinin öğrenciler tarafından küresel bir bağlamda anlaşılması sağlanır. Öğrenciler, farklı kurumsal ortamları (hukuki, kültürel, yapısal vs) ve bu farklı kurumsal kuralların pazarlama üzerindeki etkilerini inceleme fırsatı bulur. Derste işlenen konular arasında, küreselleşmenin tarihi, kültür ve kurumsal ortam, uluslararası pazar analizi, küresel fiyatlandırma, küresel dağıtım, dış kaynak kullanma (outsourcing), ve promosyon (tutundurma) yer alır.

MKTG 315 Uluslararası Pazarlama dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.