MGMT 402 Strateji


Özyeğin Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme

Genel Bilgiler


Bu ders, strateji analizi ve strateji oluşturmayı kapsamaktadır. Analizin iki temel unsuru vurgulanmaktadır: sektör analizi odaklı olarak firmanın dış ortamının analizi ve firmanın rekabet ortamı ile ilişkili olarak kaynak ve yetkinliklerinin analizi. Derste strateji konusu öncelikle sürdürülebilir rekabet avantajının kovalandığı temel birim olan iş birimi seviyesinde ele alınır. Derste aynı zamanda olgun sektörler ve yeni teknoloji sektörleri için stratejilere ve şirket operasyonlarının ideal dikey ve yatay kapsamına de değinilir. Ders, öğrencileri strateji analizi ve oluşturma araçlarını hem şirketleri üzerinde hem de diğer alanlarda uygulamaya teşvik eder.

MGMT 402 Strateji dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.