Koç Üniversitesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Planlama ve bireysel ve örgütsel hedeflere tatmin değişim yaratmak için fikirler , mal ve hizmetlerin anlayışı , fiyatlandırma , tanıtım ve dağıtım yürütme “ pazarlama eylemini tanımlar.Pazarlama açısından bakıldığında , bu sizin amaçlanan hedef pazar ve sizin şirketinizin vizyonu hakkındadır .Yani pazarlama sadece kar elde etmek değildir aynı zamanda şirketin vizyonuyla da alakalıdır.Bu nedenle şirket kuracak , kendi işini kuracak öğrenciler için de pazarlama kavramı çok önemlidir şüphesiz ki . Pazarlama kavramı, Tarihsel gelişim süreci içindeki yeri, tanımı, sınıflandırılmaları, Pazar yönetimi ve stratejik yönetim süreci ile ilişkisi, Pazarlama karması ve karar verme sürecine etki eden değişkenler, Tüketici ve endüstriyel pazarlama özellikleri, Pazarlama karmasının mamul, fiyat, tutundurma ve dağıtım unsuru ve ormancılık sektörü açısından planlama esasları, Pazarlama karmalarının pazarlama stratejilerine dönüştürülmesi ve alternatif stratejilerin oluşturulması, Uluslararası pazarlama, hizmet pazarlaması gibi konular dersin konularıdır.
MKTG 201 Pazarlama Yönetimi dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.
Tüm hakları saklıdır © 2025