Bilgi Üniversitesi
                                
                                
                                     İşletme Fakültesi
                                
                                
                                     İşletme Bölümü
                                
                                
                                Genel Bilgiler
                                
                                 
                                
	- Bu derste öğrenciler pazarlama yönetiminde kullanılan değişik metriklerin analizini öğrenmektedirler .
- Firmaların karar verirken sadece finansal göstergelerden değil ,aynı zamanda pazarlama göstergelerini kullanmaları gereğini öğrenciler uygulama ile anlıyacaklardır.
- Ders sonunda öğrenciler firmanın strateji seçiminde kullanmaları gereken kantitatif metodları anlıyacaklardır.
- Bu ders sonunda öğrenciler pazarlama alanında stratejik karar vermeye analitik olarak yaklaşacaklardır.
- Bu dersin sonunda öğrenciler etkin etkileşim becerilerini geliştirecekler ve güçlü ikna edici yazılı ve sözlü rapor sunumları yapmayı öğrenecekleri güçlü bir takım çalışması yapacaklardır .
 BUS 338 Pazarlama Yönetimi dersinden özel ders  almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.