Reklamcılık


Bahçeşehir Üniversitesi

İletişim Fakültesi

Genel Bilgiler


Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünün amacı bütünleşik pazarlama çerçevesinde, yaratıcılık, strateji, marka ve araştırma alanlarında başarılı iletişimciler yetiştirmektir.

Reklamcılık Bölümü, medya sektörlerinin en önemli finans kaynağı olan, üretim ve tüketim değerleriyle toplumsal bilinci biçimlendiren reklamın ne olduğunu, ne işe yaradığını, çeşitli medya ortamlarında nasıl işlendiğini ve nasıl yaratıldığını vermeyi amaçlar. Bu çerçevede, reklamcılık sektörünün geçirdiği evrim ve yaşadığı gelişmeleri izlemeye olanak veren ders programı; Reklamcılığın Temel İlkeleri, Tüketici Davranışları, Reklamcılıkta Örnek Çalışmalar, Reklamcılıkta Araştırma Yöntemleri, Reklamcılıkta Türkiye Örneği, Reklam Yapımı, Medya Planlama, Multimedya gibi konuları içermektedir. Bu mesleki derslerin yanı sıra işletmecilik, ekonomi, siyaset bilimi, sosyoloji, psikoloji, sanat ve kültür alanlarında verilen derslerle öğrencilere disiplinlerarası bir eğitim verilmektedir. Teori ile pratiği dengeli bir biçimde yürütmeye uygun ders programı, son sınıfta gerçekleştirilecek Reklam Kampanyası projeleriyle de öğrencileri profesyonel iş yaşamına hazırlamaya olanak sağlamaktadır.

Bölümler


Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.